poniedziałek, 11 lipca 2011

White shirt

Cieszę się jak dziecko :) moja Pani Fotograf wróciła i od razu zabrałyśmy się do pracy! Zdjęcia z wczoraj, nie tyle co ciepłego, ale dusznego dnia. Burza znowu nie mogła się zdecydować :P Ubiegły tydzień minął pod znakiem pracy w gospodarstwie i ciągłym pieczeniem placków ^^ Te letnie są najlepsze :)

Chyba nie mam nic mądrego do powiedzenia. Szorty kupione jakieś 6 lat temu (o.O) i wtedy były idealne, a teraz są za duże, dużo za duże, ale z racji, że nie mogę znaleźć takich idealnych na mój chudy tyłek, muszę się nimi zadowolić. Koszula wygrzebana ze staroci mamy, uwielbiam ja! Kojarzy mi się z malarzami i z chłopstwem XIXw :)

koszula - szafa mamy
szorty - no name
trampki - Street Street

Jutro i pojutrze wyniki z rekrutacji na studia :) Mam nadzieję, że będę mogła się pochwalić!

26 komentarzy:

  1. wyglądasz super! koszula rzeczywiście bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia wyglądasz tak naturalnie i świeżo !! :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Ah, prosty i ładny zestaw. Uwielbiam minimalizm :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo przyjemne stylizację. Obserwuję i również zapraszam do obserwacji.
    Pozdrawiam, Kate ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny kolor paznokci

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam takie proste polaczenia bialej koszuli i dzinsowych szortow:) wygladasz genialnie!<3

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna stylizacja, bardzo w moim klimacie.
    Uwielbiam koszule oversize!

    Zapraszam do mnie, wczoraj zaczęłam przygodę z blogiem. 2 posty już są ;)
    http://bacha-baszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna koszula :) na jakie studia chcesz iść?

    OdpowiedzUsuń
  9. cóż za zbieg okoliczności, też właśnie przeżywamy zachwyt białą koszulą :) pozrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie wpisujesz sie w klimat zdjecia w tej stylizacji.Zapraszam na mojego bloga o modzie http://stillady.blogspot.com - otwarcie już 1 sierpnia!

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam koszule...
    http://gefanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny look no i mega kolor paznocki <3

    Serdecznie zapraszamy Cię na http://brochefleur.blogspot.com/ jeśli interesujesz się choć trochę fotografią i lubisz oglądać nowe pomysły, wyraź swoją opinię na ich temat na naszym blogu w postaci komentarza. Z góry dziękujemy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajna i taka świeża stylizacja!:)

    http://arynsa-arynsa.blogspot.com/ zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta koszula jest ślicznością, chyba się zabiorę za szycie ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. gdzie kupilas łancuszek_-_

    OdpowiedzUsuń
  16. Piekny lakier do paznokci:)

    http://cornersofthefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Trzymam kciuki za studia :) Look typowo letni i luźny, podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  18. super koszula :)

    zapraszam do nas http://vampiresandsweethearts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy z 19.41: Łańcuszek dostałam na chrzest ^^ a krzyżyk od brata na bierzmowanie. Nie zdjęłam go od tamtej pory, chyba najwyższa pora go czasami zdjąć ;]

    OdpowiedzUsuń
  20. Oo jak tu teraz jest ładnie!!! :D

    Greets

    ...alkai...

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajna stylizacja super koszula tez taka chcę :D

    OdpowiedzUsuń
  22. super, biel jeans i łąka :)

    dodaje do obserwowanych i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowne zdjęcia - wyglądasz prześlicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne zdjęcia. Strasznie podoba mi się ta koszula. Wyglądasz w niej tak dziewczęco i naturalnie.

    (rozowa-szminka.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że wrócisz do mnie i mnie poobserwujesz. Dziękuję Ci, czytelniku, za każdy komentarz! :*