wtorek, 19 lipca 2011

The grass is greener on the other side

Tydzień szybko minął. O dziwo było dużo zajęć w te nudne wakacje ^^ Był Harry Potter, przygotowania, ślub, wesele, poprawiny, ogólnie litry wylanych łez na przemian z nieustającym śmiechem. Co do studiów, nie ma studiów, tylko komplikacje, zero zrozumienia, multum kłopotów ;/

Kapelutek podobał mi się tak strasznie, że koniecznie chciałam go mieć, a patrząc na zdjęcia wydaje mi się, że nie każdemu coś takiego pasuje. Ja jestem kimś takim i teraz zastanawiam się czy go nie sprzedać... Gdyby ktoś był zainteresowany proszę o kontakt ;]
kapelusz - Reserved
top - Bershka
spódniczka - H&M
buty - no name

20 komentarzy:

  1. Super wyglądasz. Podoba mi się wszystko, ale najbardziej kapelusz i spódniczka.
    Zapraszam na www.katsuumi.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie wyglądasz i masz bardzo sympatyczną twarz;)
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne buty i kapelusz ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. super butki! wyglądasz swietnie. Dziewczęco i stylowo:) podoba mi sie

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny kapelusz, fajnie uzupełnia zestaw
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie jest tak źle z tym kapeluszem!
    trzymam kciuki na dobre rozwiązanie wszystkich kłopotów i zmartwień!
    super buty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cute photos
    love your outfit
    the skirt is beatyfull


    check out my new post: Creamy and glossy
    would love to have you as a follower

    OdpowiedzUsuń
  9. Łdnie i skromnie ;) Podobają mi sie twoje włosy ;))

    drawinggpin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie! wszystko mi się podoba...kapelusz, spódniczka, buty..i nawet kolor lakieru do paznokci! Świetny zestaw :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kapelusz wyglądałby lepiej gdyby miał szersze rondo. ;-)

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że wrócisz do mnie i mnie poobserwujesz. Dziękuję Ci, czytelniku, za każdy komentarz! :*