sobota, 23 lipca 2011

Wedding day

Kilka zdjęć z przed tygodnia. Ślub cioci mojego G. Jakoś nam te zdjęcia nie wyszły :P na jednym mam straszny zaciesz, a na drugim odlot :P Wybaczcie, robione były na szybko, pogoda nie dopisywała (na szczęście później się rozpogodziło), a mój mały potwór bardzo przeszkadzał, ale widocznie chciał być na zdjęciach :)

Biżuteria pożyczona od pani fotograf (muszę się dowiedzieć gdzie kupiona, chyba H&M), marynarka też pożyczana, sukienka i buty ze zwykłych sklepów, torebeczka była przy jakiejś gazecie. Buty to kolejny wygodny cud. Kupione na studniówkę, sprawują się idealnie!
sukienka - no name
marynarka - Reserved
torebka - no name
buty - no name
biżuteria -Pepco

PS - poszukuję takiej bawełnianej marynarki dla siebie, gdzie szukać?

Edit 19,09: Myliłam się, biżuteria jest z Pepco ;]

35 komentarzy:

  1. bardzo ładnie wygladasz :) a marynarki poszukaj w Zarze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale czarna sukienka na ślub? To przynosi pecha!

    MOnika

    OdpowiedzUsuń
  3. uroda podkreślona!
    klasyka!
    pięknie po prostu !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Prosto i z klasa. Podoba mi się sukienka, ale dodałabym inną torebkę:)
    D.

    OdpowiedzUsuń
  5. MOniko: Na szczęście nikt w naszych rodzinach nie wierzy akurat w ten przesąd :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, ale jesteś zgrabna :) Masz idealną figurę do takiej sukienki, dlatego tak świetnie w niej wyglądasz :)



    Pozdrawiam
    Mo Dawidowicz

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna sukienka, zresztą przy takich nogach wszystko wygląda super! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna sukienka, ale powinnać bardziej zaszaleć z dodatkami!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. sliczna mała czarna :)

    http://laughing-in-the-purple-rain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. super marynarka:) fajnie wyglądają te marszczenia na sukience:)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny blog!! przyłączam się do obserwacji i zapraszam do mnie częściej :))

    www.paniaga.blogspot.com

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. zapraszam do zabawy ONE LOVELY BLOG AWARD , szczegóły na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. klasycznie, ale trochę za ciemno. trzeba było jakoś rozweselić zestaw! a może zbyt marudzę... :)

    OdpowiedzUsuń
  14. your blazer is very lovely!

    xx, Sabinna and David

    broken-cookies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję, bedzie miło jak odpowiesz tym samym:))

    bardzo ładnie, klasycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna sukienka- klasyczna :), marynarka wygląda mi na Zarę... Co do sukienki o którą pytałaś, kupiłam ją na Allegro od rene151, ale widzę, że już ich nie ma:/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładnie wyglądałaś, taka klasyczna elegancja. Wg mnie czarny jest jak najbardziej odpowiedni na wesela, a już na pewno takie sukienki jak ta biją na głowę kolorowe i satynowe bazarkowe kreacje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie :) świetna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Thank you for your sweet comment!!Of course I follow you back!!
    Come back soon to visit my blog, I'll be waiting for you!!

    http://cosamimetto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz świetną figurę, a takim osobom we wszystkim dobrze. I Ciebie to też dotyczy. Bardzo ładnie wyglądasz. Ale czy to strój na wesele? Bardziej na pogrzeb. A i tak zanim przeczytałam opis pomyślałam, że zamieściłaś zdjęcia z jakiejś imprezy typu koniec roku szkolnego/inauguracja studiów. Najbardziej podoba mi się to zdjęcie, na którym masz marynarkę. Bardzo stylowo, ale nie na wesele, bo tam może Cię całkiem przyćmić inna zgrabna dziewczyna w klasycznej, ale dobranej ze smakiem sukience. Może tak: nie trzeba wiele, żeby Cię przyćmić. A fryzura? W SATC Carrie była zwolenniczką teorii, że żadna chcąca wyglądać zjawiskowo dziewczyna nie zwiąże włosów frotką. I patrząc na Twoje zdjęcia trudno mi się z nią nie zgodzić.
    Co mogę powiedzieć... popracuj nad blogiem. Brak mu wiele do tych z czołówki (np. megaprofesjonalna Styledigger, mocna w słowie i stylu Riennehera, czy asymilująca modę Plenty of Hangers). Warto się od nich uczyć. Bo ich blogi są tymi, które odwiedza się zaraz po uruchomieniu przeglądarki, a na Twój niestety zagląda się niejako "z braku laku". Brak mu profesjonalizmu, merytorycznych treści, ciekawych opisów, dobrych jakościowo zdjęć.
    Ogólnie rzecz ujmując myślę, że Twój blog dopiero raczkuje, ale niewykluczone,że stanie na nogi i zajdzie daleko. wszystko zależy od zaangażowania autora. Życzę Ci tego.
    A tymczasem pozdrawiam, za jakiś czas zerknę do Ciebie znowu. Trzymaj się:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy: Nie od razu Rzym zbudowano ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. I want to invite you to check out my fashion blog, if you like ;)

    With love, Samm
    www.afterstylecomesfashion.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Jesteś piekielnie zgrabna, strój ładny ale zwyczajny - brakuje mi koloru :)
    Wiem, wiem cięzko od razu przestawić sie na ten fluo trend;)

    W kazdym razie dodaje do obs i zapraszam również do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Genialny żakiecik! :)

    Zapraszam - soollie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. sukienka jest śliczna :) masz świetne nogi i piękny kolor włosów!!! :*** miłego wieczoru!

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładnie wyglądasz w tej sukience, ale muszę się zgodzić, że niestety nie na wesele. Gdybyś dodała jakieś kolorowe akcenty (marynarkę, torebkę) to może inaczej by to wyglądało. Ale nie zmienia to faktu, że ta sukienka świetnie podkreśla Twoją sylwetkę :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna sukienka, świetnie na Tobie leży :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Czerń, czerń, czerń, kocham ją :D

    Zapraszam ponownie do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. świetny zestaw, masz do niego idealną figurę:)

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że wrócisz do mnie i mnie poobserwujesz. Dziękuję Ci, czytelniku, za każdy komentarz! :*