poniedziałek, 20 czerwca 2011

Animal I Have Become

Zdjęcie jeszcze z tamtego tygodnia. Genialna spódniczka w zwierzęce wzory kupiona rok temu. Jest niezawodna i ma ważną dla mnie rzecz w spódnicach... kieszenie. Często po prostu nie wiem co zrobić z rękami ;) Reszta prosta. Biały top + czarny sweterek gdyby zrobiło się zimno.

Na uwagę zasługują buty. Kupione w moim miasteczku w zwykłym sklepie, a są idealne. Pasują do wszystkiego, nie męczą nóg, bo są prze wygodne. Mogę w nich chodzić godzinami i nic mi nie jest!
spódniczka - new yorker/amisu
top - bershka
buty - no name
sweterek -reserved

20 komentarzy:

  1. fajna spodniczka ! lubie takie zestawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Your nails are AMAZZZZING! Love your leopard skirt too!!! SOOOOO fab and great styling babe!
    kisses
    xoThe Beckerman Girls

    www.BeckermanBitePlate.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się! :D Spódniczka rzeczywiście jest genialna i świetnie dobrałaś lakier do paznokci!! Masz też przepiękne włosy :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny letni zestaw, wszystko po kolei bardzo mi się podoba, super blog gratuluje, chętnie zajrzę tu częściej

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne buty i spódnica rzeczywiście genialna :)
    Podobają mi się paznokcie, pasowałyby do mojego żółtego make-upu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wygodne buty to skarb :) podoba mi się spódniczka a najbardziej połączenie delikatnego materiały z metalowym zamkiem

    OdpowiedzUsuń
  7. Też bardzo lubię gdy spódniczka ma kieszenie ;)
    Podobają mi się Twoje buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawie wygląda ta spódniczka :)
    Zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Blog zapowiada się fajnie i oczywiście trzymam kciuki żeby się rozwijał. Poza tym bardzo fajna stylizacja, ach i ten lakier na paznokciach! Ostatnio nawet kupiłam sobie takie kolor lakieru! :)

    Pozdrawiam i zapraszam. :)
    http://www.fashion-life.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam spódnice z kieszeniami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna spódniczka i światło na zdjęciach!
    Pozdrawiam,
    C.

    OdpowiedzUsuń
  12. W zwyklych sklepach czesto mozna znalezc fajne rzeczy - lepsze niz w sieciowkach.Tez lubie zwierzece wzory.

    OdpowiedzUsuń
  13. ! wyglądasz mega fajnie!
    spódniczka jest zarąbista!
    fajnie to wszystko zestawiłaś!
    ostatnio też zakochałam się w zwierzęcych wzorach :D

    a do tego taka śliczna buźka!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. będę Cię obserwować dziewczynooo ;DDDD

    OdpowiedzUsuń
  15. rewelacyjna spódniczka i świetny lakier do paznokci!

    OdpowiedzUsuń
  16. Też mam na sobie teraz żółte pznokcie! :)
    Świetna jest ta spódniczka. Dobrze, że wykorzystujesz "stare" rzeczy. Like it!

    greets

    ...alkai...

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna spódnica :) Widzę, że żółte paznokcie są coraz popularniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że wrócisz do mnie i mnie poobserwujesz. Dziękuję Ci, czytelniku, za każdy komentarz! :*