niedziela, 19 czerwca 2011

Lazy day

Niedziela to w moim domu bardzo leniwy dzień. Wszyscy odsypiają cały tydzień, nikomu nic się nie chce. Cały dzień spędzam na nadrabianiu zaległości w czytaniu waszych blogów i moich ulubionych książek. Tym razem jest to "Worek kości" Stephena Kinga...
Moje wczorajsze łupy z wyprzedaży... Mam nadzieję, że już niedługo pokaże je w zestawach...
W przeciągu tych kilku godzin chodzenia po sklepach użyłam słowa "brat" więcej razy niż w przeciągu ostatniego pół roku. Nienawidzę gdy biorą mnie i brata za parę... Trafiliśmy też na wyprzedaż książek w księgarni Matras i mam kilka książek do mojego zbioru.
Mam nadzieję, że również miło odpoczywacie :*

11 komentarzy:

  1. Dziękuję! Mam nadzieję, że i mnie uda się w końcu na wyprzedaże dojechać i że coś dla mnie zostanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ksiązki mnie zainspirowały

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę ładne zdjęcia :))) Muszę też wybrać się na wyprzedaże, kurczę... :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Musze przeczytać jakieś książki Kinga, ludzie strasznie mi polecali, ale nie miałam okazji się za nie wziąć :) obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę że każdy kocha wyprzedaże... Też muszę wybrać się na jakieś małe zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. w mnie niedziele mija tak samo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem w trakcie czytanie "Jak Bog przykazal" i szczerze polecam :) jak dla mnie genialna ksiazka :)

    OdpowiedzUsuń

  8. oh.. so nice post.)
    Love your blog.))

    I now spend a survey of bloggers with such questions.
    1. Why did you create a blog?
    2. For whom you taking him? Want to be popular?
    3. How long will it keep going?

    OdpowiedzUsuń
  9. W takim razie od tej książki zacznę :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja także uwielbiam czytać i w sezonie letnim mam nadzieję nadrobić wiosenne zaległości :D Super zdobycze, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wiec mam nadzieje ze napiszesz jak podoba Ci sie ta ksiazka :) (Jak Bog przykazal) :)

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że wrócisz do mnie i mnie poobserwujesz. Dziękuję Ci, czytelniku, za każdy komentarz! :*