środa, 29 czerwca 2011

Live to believe!

Niby nie chciałam dodawać tych zdjęć, ale na chwilę obecną nie mam nic lepszego. Pogoda jest tragiczna i tak ma być do końca tygodnia. Zdjęcie robione gdy było jeszcze gorąco (czyli tak jak być powinno). Nie udało się nam uchwycić uroku sukienki, bo latałam po rzece za psem :P ale obiecuje, że zabierzemy się za to jeszcze raz, na spokojnie :)
 sukienka - H&M

Spostrzeżenie nr 1: Mam za mało butów, tragicznie mało...
Spostrzeżenie nr 2: Nie mam żadnej biżuterii nadającej się do użytku...

PS1: Chce grzywkę! Jakiś propozycje?
PS2: Jutro wyniki z matury ;/

34 komentarze:

  1. Bez grzywki lepiej, masz cudowne włosy! Ale jeśli już jakąś koniecznie byś chciała to taką prostą i długą (http://inspiration-wall.tumblr.com/post/6012779072) :)
    Ładna sukienka.

    OdpowiedzUsuń
  2. naszym zdaniem uchwyciłaś urok sukienki idealnie :) pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Też jestem ciekawa wynikami matury :) zobaczymy, jak to będzie. Fantastyczny krajobraz w tle ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się sukienka, kolor bardzo ci pasuję :)
    będę zaglądać częściej ;)Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba każda kobieta twierdzi, że ma za mało butów. Ja tak mam właściwie nieustannie, chociaż szafa z butami przypomina już mały sklep :)
    Za to z biżuterią - mam ten sam problem. Nie jestem fanką "sieciówkowych" świecidełek, a coś ze srebra/złota kosztuje całkiem sporo.

    Masz bardzo ładny kolor włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajna sukienka.
    zapraszam do mnie na konkurs.

    OdpowiedzUsuń
  7. ladna sukienka:)

    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. w grzywce byłoby Ci cudownie ;D
    już to widzę, taka prostą opadającą czoło grzywkę.
    Świetna sukienka i też twierdzę, że mam za mało butów

    OdpowiedzUsuń
  9. do twarzy Ci w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  10. czemu nie będzie tak ciepło w weekend:(

    OdpowiedzUsuń
  11. fajnie, chociaż brakuje mi tu dodatków.

    OdpowiedzUsuń
  12. ja tez mam za malo butow :D ale mój chlopak jakos nie moze tego zrozumiec.
    sukienka fajna, taka na co dzien :))
    rób grzywę, raz się żyje!

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna sukienka :)) zrob sobie grzywke na bok, byle by nie prostą!!

    OdpowiedzUsuń
  14. grzywki są świetne, dodają uroku, tajemniczosci, odmładzają (choć to ostatnie jeszcze nam na szczęście niepotrzebne;))rób grzywke, jak ostatecznie nie będziesz zadowolona, to przecież zawsze odrośnie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie wyglądasz, a sukienka cudna! :) pozdrawiam!

    http://bellasstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna sukienka i Ty oczywiście : )

    OdpowiedzUsuń
  17. sukienka wygląda ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Sukienka jest wielce urocza. Zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. you love minimalism right? so i guess you like the skandinavian fashion too?

    Btw I'm doing a GIVE-AWAY where you can win a neon yellow cambridge satchel and a tanktop with a universal print!

    would be happy if you could join the give-away!


    greetz,

    katja

    OdpowiedzUsuń
  20. masz tak ładna i naturalna urodę, że nie potrzebujesz nawet dodatków! zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. nie wiem czemu nie chciałaś dodawać tych zdjęć, są świetne! a grzywkę możesz odrobinę skrócić, ale nic więcej nie rób bo włosy masz piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo Ci twarzowo w tej sukience :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. really lovely photos!

    xx, Sabinna and David

    broken-cookies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam tą samą sukienkę tylko pomarańczową :) Idealna na wakacyjny wypad :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam jedną bransoletkę nadającą się do użytku jeśli cię to pocieszy :( Szukam dobrego sklepu z biżuterią!

    OdpowiedzUsuń
  26. Jeszcze raz ja... :P Zapraszam na dalszą odsłonę mojego poprzedniego posta:))

    Greets

    ...alkai...

    OdpowiedzUsuń
  27. Patka: Ostatnio kręcę się przy hurtowni biżuterii sztucznej Katherine, ponoć warto ^^

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo ładnie wyglądasz w tej sukience ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Great look!

    http://petit-oiseau-fougasse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że wrócisz do mnie i mnie poobserwujesz. Dziękuję Ci, czytelniku, za każdy komentarz! :*