czwartek, 23 czerwca 2011

I feel like a vampire

Set ze wtorku. Pogoda zmieniała się w mgnieniu oka. Raz było mi za ciepło, raz za zimno, ale były chwile kiedy było idealnie. Wiatr nie dawał spokoju co widać na zdjęciach :)
Jakoś znowu wyszło, że nie widać butów, więc wrzucam osobne zdjęcie moich styranych trampek. Zauważyłam, że przy próbie robienia zdjęć zachowuje się jak małe, dzikie zwierzątko - stąd właśnie ciekawe miny ^^
 koszulka - New Yorker/Fishbone
spodnie - New Yorker/Amisu
bransoletka - DIY
torba - H&M
trambki - Street Street

I mały dodatek. Świetnie odbijałam się w okularach Marty (pani fotograf ^^ ). Nie mogłam sobie odmówić dodania tego zdjęcia!
 PS - Wie ktoś może jak pogrubić mój komentarz pod moimi postami? Chciałabym żeby moja odpowiedź była bardziej widoczna.

35 komentarzy:

  1. napisałam, że ,musi być większa chusta ;)) ja akurat miałam spódniczkę do tego ;))
    ale jak mówiłam to tylko na zdjęcia było, żeby pokazać tą chustę ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozytywnie bardzo! Świetne widoki w tle! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna koszulka!:))

    Pozdrawiamy, zapraszamy do siebie:
    http://lotus--flower.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna koszulka i cudowny lakier.;))

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję : *
    Twoje torba jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oo, widzę, że masz Canona! ale z Ciebie szczęściara! zdradzisz jaki model? ja właśnie wybieram aparat dla siebie i dlatego pytam :)

    ps. Dodaję Cię do obserwowanych (byłoby mi STRAAAAASZNIE miło, gdybyś zrobiła to samo, ale to oczywiście zależy od Ciebie) i zapraszam na moje rozdanie (jest w 4 poście od góry) - do wygrania jest DROGOCENNY naszyjnik-serduszko, który bardzo by do Ciebie pasował :)

    chocarome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna bluzka! i ładny lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pralinko: Mój aparat to Canon 450D. Jak dla mnie bardzo dobry dla początkujących fotografów. Obiło mi się o uszy, że model wyższy jest ciut lepszy i nadal w miarę rozsądnej cenie.

    Dziewczyny, lakier to Golden Rose z serii Paris numer 225 :)

    OdpowiedzUsuń
  9. koszulka i lakier zachwycają!!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Boska ta bluzeczka! Aż sama bym chciała taką mieć, ale niestety już nie ten wiek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietny lakier na paznokciach,
    a zdjecia az "pachna" wakacjami

    OdpowiedzUsuń
  13. Asiuniu: Czasami też tak myślę, ale bez względu na to czy mamy 20, 30 czy 40 lat możemy sobie pozwolić na taki optymistyczny akcent :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna torba! zapraszam do mnie ;D :*.

    OdpowiedzUsuń
  15. koszulka jest przeswietna! bardzo ładna z XCiebie dziewczyna! dodaje do obserwowanych ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. geeenialnie ! <333
    koszulka boska !

    OdpowiedzUsuń
  17. fajnie, jesteś prześliczna :)
    u mnie konkurs DO WYGRANIA DWIE DOWOLNIE WYBRANE RZECZY Z MUSKATO, ZAPRASZAM!
    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny lakier i przyjemne minki :D też mam tak przed obiektywem... nie wiem, czy lepiej być poważną, czy się krzywić, czy szeroko uśmiechać :D...?

    W każdym razie, jesteśmy w podobnej sytuacji, więc... udanych WyniKÓW matur dla nas obu :*.

    Podoba mi się ten zestaw przez lekki, niewymuszony styl. Pasują do tego właśnie te rozwiane przez wiatr jasne włosy :)))

    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bluzeczka super :> I świetny kolor paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  20. Koszulka powala :)
    http://www.madame-mirage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepraszam, że dopiero teraz odpisuję na Twoje pytanie , ale jakoś mi to u mknęło.
    Przepraszam raz jeszcze, bo bardzo mi zależy na tym, żeby odpowiadać na wszystkie pytania moich Czytelników :)
    Piszesz o napisach na moich zdjęciach - ja ich nie widzę i szczerze mówiąc nie mam pojęcia skąd się biorą - dodaję zdjęcia przez blogger i tyle .
    Wiem, że ta odpowiedź Ci nie pomogła, ale naprawdę nie umiem tego wyjaśnić :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. haha the top is adorable <3

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny blog :)


    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  24. Martoszka: Jeśli tylko chcesz :>

    OdpowiedzUsuń
  25. wow, świetnie !
    dodaję do obserwowanych ; **

    zapraszam do mnie :
    www.oldcool-ada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że wrócisz do mnie i mnie poobserwujesz. Dziękuję Ci, czytelniku, za każdy komentarz! :*