niedziela, 26 czerwca 2011

Hot, hot, hot!

Notka miała być wczoraj, jednak rodzinka przyjechała godzinę wcześniej i już nie zdążyłam. Zdjęcia z super upalnej środy! Było tak gorąco że każdy zbędny gram ubrania pogarszał sprawę.
Dlatego postawiłam na bardzo zwiewną sukienkę. Nic więcej. Żadnych ozdób, które nie dały by mi żyć. Jako ozdobę można potraktować górę od bikini, która jest bardzo wzorzysta :)
sukienka - H&M
bikini - H&M
japonki  - Diverse 

PS - Bardzo, bardzo wszystkim dziękuje za odwiedziny i komentarze! Dziękuje za tak miłe przyjęcie do grona szafiarek :)

20 komentarzy:

  1. Kojarzy mi się tak dziewczęco, uroczo, ślicznie :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz tak jak,ja wyglądać lubię.;) Czyli luuźna sukienka i japonki. Bardzo wakacyjnie. ;) Ja bym dorzuciła jeszcze jakiś wisiorek na szyję. ;)
    Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna sukienka, wyglądasz w niej cudownie ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubię takie proste zestawy! idealny wakacyjny look :)

    OdpowiedzUsuń
  5. prowadzisz uroczego bloga. A Twoje zestawy kojarzą mi się z wakacyjnym odpoczynkiem (;
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Po męczarniach, nareszcie ustawiłam odpowiednią szerokość:)
    Ciekawy blog:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka jest prosta ale an Tobie przeurocza, a Ty promieniejesz w takiej scenerii :)) Ślicznie <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna jesteś więc nadrabiasz za wszelkie dodatki które się nie pojawiły w tym secie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo serdecznie zapraszam na aukcję :

    http://allegro.pl/show_item.php?item=1687739149

    OdpowiedzUsuń
  10. slicznie :) w lecie takie najprostsze stylizacje sa najfajniesze :) pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda na idealną sukienkę na większe upały :)

    OdpowiedzUsuń
  12. swietna sukienka!!:) bardzo ladne zdjecia!! oczywiscie cie obserwuje,zolty ptaszku!!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. sliczna sukienka,
    tez lubie takie fasony

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczna sukienka, pięknie na Tobie leży, jednak nawet na plaże powinnaś podpicować ją jakimiś ciekawymi sandałkami !:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. I love how simple this dress is.

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że wrócisz do mnie i mnie poobserwujesz. Dziękuję Ci, czytelniku, za każdy komentarz! :*