piątek, 17 czerwca 2011

Hello, yellow bird!

Post numer 1 ^^
Zacznę od tego, że zawsze chciałam dołączyć do szafiarskiego światka i oto jestem. Zobaczymy jak potoczą się moje losy. Mam nadzieję, że będziecie mi w tym towarzyszyć.
Dlaczego to robię? Bo chce się podzielić tym co lubię, sobą, moim małym światem i uzyskać od was jak najwięcej rad i krytyki też (tej obiektywnej i budującej),

Coś o mnie?
Mam na imię Karolina, wolę po prostu Ciastek, lat 19, czekam na wyniki z matury, z niepokojem przeglądam statystyki przyjęć na uczelnie. Uwielbiam matematykę!, Stephena Kinga, modę (ale to chyba oczywiste), kocham przyglądać się trendom i temu jak są zastępowane następnymi. Nie ubieram się w żadnym stylu. Do ubrań przywiązuję się bardzo. Kocham i nie potrafię żyć bez mojego G i nieodzownych M i T :*

Chciałam zacząć z grubej rury, ale musimy się z fotografem dokształcić na płaszczyźnie fotografii mody. Wygodnie, prosto, doskonale na spacer.

top - bershka
spodnie - no name
bransoletka - DIY
torba - H&M

PS - Obiecuję, że popracuję nad mimiką ;]

8 komentarzy:

  1. śliczny kolor czcionki i oczywiście pięknie wyglądasz ;-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w prowadzeniu bloga. Mam taką samą torebkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobry początek, życzę wytrwałości w prowadzeniu bloga;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna bransoletka. Życzę sukcesów blogowych!

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj w szafiarskim świecie! :D
    Śliczny masz nagłówek :)
    A King jest GENIALNY.

    OdpowiedzUsuń
  6. ładna torebka i urocza bransoletka.
    powodzenia i wytrwałości w prowadzeniu bloga!

    OdpowiedzUsuń
  7. sliczne zdjecia :) pozdrawiamy i bedziemy zagladac!

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że wrócisz do mnie i mnie poobserwujesz. Dziękuję Ci, czytelniku, za każdy komentarz! :*