środa, 3 sierpnia 2011

Blue pants

W ramach wyjaśnień co do ostatniego postu. Z H&M mam: brązowy top, czarną mini i brązowe legginsy. Wszystko w najbliższym czasie w stylizacjach :)

Nagle zrobiło się ładnie, pani fotograf wyjechała, pracy na roli co niemiara. Może to i dobrze? Zdjęcia z soboty. Dni Tymbarku. Na szczęście w samochodzie zawsze mam drugie buty. I tym razem trampki się przydały. Po deszczu można było ugrzęznąć w błocie na stadionie.

Zastanawiam się czy taki zestaw mnie skraca? Nie widziałam tego w lustrze, czułam się świetnie. Dopiero po zobaczeniu zdjęć naszła mnie taka myśl...

 sweterek -New Yorker/Fishbone
spodnie - Stradivarius
platformy - no name

PS - Mam nadzieję, że nie przegięłam na ostatnim zdjęciu, chciałam poćwiczyć "efekty specjalne"

32 komentarze:

  1. ale cudny pasiak! i kolor Twoich pazurków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie wyglądasz:) podoba mi sie bluzka:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny sweterek, szukam czegoś w tym stylu od dłuższego czasu.. I nic w żadnym wypadku Cię nie skraca! =)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny jest ten sweter ! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie ostatnie najlepiej mi się podoba :>
    Sweterek bardzo fajny !!

    OdpowiedzUsuń
  6. nic cie tutaj nie skraca :)!pieknie wygladasz;*

    OdpowiedzUsuń
  7. masz długie nogi, nawet skracanie nie popsuje Twojego outfitu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo Ci ładnie w tym sweterku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. o spodnie są świetne ;)
    zapraszam do mnie (dopiero zaczynam )

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczną masz buźkę, takie delikatne rysy ;)
    ładny sweterek masz.

    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie skraca Cię! W żadnym wypadku :)
    Wyglądasz ślicznie :)
    Rewelacyjnie wszystko zestawiłaś i masz śliczne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdęcia ;] Ostatnie bardzo pomysłowe ;] Outfit ładny - uwielbiam ubrania w paski ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Zestaw cię nie skraca, spodnie są naprawdę urocze - w dodatku z tego co widziałam w poprzednich postach, świetnie ci w wysokim kucyku :D
    Dziękuję za komentarz u mnie i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń


  14. Oh, nice post.)) Love your blog!!!.))))))

    I need your help ... Soon I am flying to Greece and I will have a two-day shopping in Athens .. You were there ever? If yes, what places you advise?

    OdpowiedzUsuń
  15. dziękuję;) dostałam ją w prezencie od przyjaciółki:)

    zestawik nieprzesadzony, klasyczny, a sandałki dodają charakteru - super wyglądasz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. haha, efektom specjalnym i spodniom mówię tak ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. spodnie + sweterek wyglądają pięknie :))

    OdpowiedzUsuń
  18. jasne, że nie skraca ;P a nawet gdyby, to ważne jest, ze dobrze się w tym czujesz.
    piękny niebieski ;)
    pozdrawiam serdecznie!

    http://aaarabesque.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Fantastic!!!;D


    http://paolinasspace.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Niebieski pasuje do ciebie:) Wyglądasz ślicznie. Będę obserwować:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo fajny outfit- w stylu marynistycznym:) bardzo ładnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Prosto, ale efektownie, podoba mi się... zwłaszcza kolor spodni.;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. lepiej za duże niż za małe, bo jak to pierwsze to można sobie wkładki do obuwia dokupić i są idealnie dopasowane :)

    Ps. śliczny sweter i spodnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładnie! :) Świetne spodnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajnie wygląda ten sweterek do niebieskich spodni:)
    F.L.

    OdpowiedzUsuń
  26. Moim zdaniem nie skraca. Ciekawe kolory;)

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że wrócisz do mnie i mnie poobserwujesz. Dziękuję Ci, czytelniku, za każdy komentarz! :*