niedziela, 14 sierpnia 2011

Doctor help me take this pain away

Tylko ja jestem w stanie zachorować kiedy robi się ciepło i wszystkich ciągnie na świeże powietrze! Jest plus. Wiem jak wychodzą zdjęcia w moim pokoju co może w zimie się przydać ;]

Chciałam tą mini notkę dodać już w piątek, ale wszystko jest przeciwko mnie. Programy graficzne nagle się popsuły, brat złamał rękę, a mnie ominęła Noc Spadających Gwiazd ;/

Nawet jeśli chorować to w dobrym stylu, a skoro trochę mnie mój stan przybija to poprawiam sobie humor kolorami. Taki zestaw zawsze się sprawdza, a oversizowy sweter jest jednym z moich ulubionych. Wszystko dzięki wzorowi na plecach. W szkole mówili na mnie Ciastek, więc uznałam za słuszne zaopatrzyć się w swoje "logo" ^^ Zawsze wywoływał uśmiech na twarzach ludzi ze szkoły :)

sweter - Promod
spodnie - Stradivarius

Jest was już 26 obserwujących! Bardzo dziękuje :* oraz zachęcam wszystkich do obserwowania moich poczynań na blogu, postaram się odwdzięczyć! :*

25 komentarzy:

  1. Dzięki za komentarz! Wracaj do zdrowia! Fajny sweter;)

    OdpowiedzUsuń
  2. aż mi się zachciało czegoś słodkiego!:D świetny sweterek ;)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny sweterek!

    obserwuje i zapraszam do śledzenia moich wpisów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie słodkości ;D:PPP

    OdpowiedzUsuń
  5. zycze szybkiego powrotu do zdrowia ! :)

    a sweterek z muffinem uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale masz kapitalne spodnie. sweterek tez mnie urzekl ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny sweterek:D so sweet indeed;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Może głupio to zabrzmi, ale przepięknie wyglądasz w tej chorobie! Sweterek pięknie wygląda z tymi cudownymi spodniami! :D

    Pozdrawiam, zapraszam serdecznie ;-)
    Czmiel

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzymam kciuki, aby wszystko się poukładało :)
    słodki sweterek<3

    OdpowiedzUsuń
  10. coz, rozchorowalam sie jakies 10 dni temu (u mnie panowal upal) wiec nie jestes jedyna;D
    ladnie wygladasz w tym sweterku!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne spodnie :)
    I bardzo oryginalny sweterek - o to w końcu chodzi w modzie :)
    Wg mnie wyglądasz rewelacyjnie :]

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne spodnie <3
    Bardzo oryginalny sweterek - ale przecież o to w modzie chodzi :)
    Wyglądasz w nim rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne spodnie <3
    Bardzo oryginalny sweterek - ale przecież o to w modzie chodzi :)
    Wyglądasz w nim rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne spodnie <3
    Bardzo oryginalny sweterek - ale przecież o to w modzie chodzi :)
    Wyglądasz w nim rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jaki słodki sweterek! :) ślicznie wyglądasz! :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. przesłodki sweterek :) świetny !

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że wrócisz do mnie i mnie poobserwujesz. Dziękuję Ci, czytelniku, za każdy komentarz! :*