piątek, 12 sierpnia 2011

Golden Rose

Post po części informacyjny. Pani Fotograf wróciła, mam już nawet pierwsze zdjęcia, które czekają na obróbkę. Więc nie długo mini out fit a ja muszę nauczyć się pisać na blogu o innych modowych sprawach niż tylko ubrania, przecież nie chcemy tak długich przestoi na blogu jak ten ostatni ^^

A co do tytułu posta to Golden Rose jest moją ulubioną firmą lakierów do paznokci i w końcu udało mi się zdobyć srebrny lakier, właśnie z tej firmy. Oczywiście muszę się pochwalić ^^ Nie byłabym sobą gdybym kupiła tylko jeden, więc dokupiłam jeszcze bezbarwną bazę, biały i ten takie ze świecidełkami :) Mam kilka pomysłów na nietypowe paznokcie, Boże błogosław YT :]

8 komentarzy:

  1. Ładne, na wyjścia są idealne, chociaż osobiście nie są w moim stylu :)
    U mnie nowa notka, zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne lakiery :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. też lubię te lakiery :) są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie kupowałam lakierów tej firmy.. Są trwałe?

    OdpowiedzUsuń
  5. oh, yes. muszę się rozejrzeć za takim srebrnym brokatowym,jak ten z pierwszego zdj, drugi od lewej :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też niedawno odkryłam Golden Rose i muszę przyznać, że za taką cenę - 5,90 są ekstra :D Trwałe wtedy jeśli pociągnę je utwardzaczem insta dri z Sally Hansen :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że wrócisz do mnie i mnie poobserwujesz. Dziękuję Ci, czytelniku, za każdy komentarz! :*