sobota, 27 sierpnia 2011

Wait, did you hear that?

Muszę zwolnić, moje życie nabrało jakiegoś dziwnego tempa. Niby nic niesamowitego nie robię, a wieczorami jestem zmęczona jak dawno nie byłam, nie wysypiam się.

Tym razem więcej zdjęć jako rekompensata za ostatni raz. I od razu przepraszam za kolorystykę na pierwszym i trzecim, jakoś nie mogłam sobie z nimi dać rady i jakieś takie niefortunne wyszły ^^ Na szczęście kolory ubrań są takie jak należy. 
Taki zestaw to dla mnie zwyklak na zakupy lub coś w tym stylu. Nie biorę ze sobą nic oprócz portfela. A mój portfel to ten długo wyczekiwany i wymarzony :) prezent od mojego G :* na imieniny ^^ 

Sprzątając jakieś 2-3 tygodnie temu łazienkę zauważyłam, że mam aż 3 różne odżywki do włosów z czego nr 1 i 2 nie używam prawie w ogóle. Dlatego postanowiłam rozpocząć mój własny PROJEKT DENKO. Jeśli tylko chcecie zamieszczę z niego relację w przyszłym tygodni. Chcecie? :)

spódniczka - H&M
top - H&M
portfel - Reserved
platformy - no name
biżuteria - katherine.pl

26 komentarzy:

  1. Śliczny portfel i ten pierścionek z sówką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny, prosty zestaw ;) podoba mi się szczególnie ta spódniczka - pewnie pasuje do wszystkiego..
    świetnie wyglądasz. ;)
    pozdrawiam serdecznie!

    http://aaarabesque.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi sie ten zestaw , moze byc tez idelany na niezobowiazujace wyjscie do klubu :)

    a odnosnie zmeczenie..coz znam to z dosiwadczneia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny portfel , spódniczka i pierścionki :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Projekt denko to fajna opcja :) świetna bluzeczka i pierścionki!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie jeśli masz ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna figurka!!
    i pierścionki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie:) prosto ale ciekawie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zestaw bardzo ładny. Super pierścionek! Mogłabyś pokazać zbliżenie paznokci? ;)

    http://glampaula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny, prosty zestawik :) Urocze pierścionki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie duże portfele :-)
    Ładnie wyglądasz!


    Pozdrawiam ciepło, zapraszam :-)
    Czmiel

    OdpowiedzUsuń
  11. niby prostu zestaw a wyglądasz fantastycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczny zestaw :) idealny na taką pogodę jaką mamy teraz :))
    Jeśli chcesz, zapraszam Cię na moje rozdanie. Nagrodą jest dowolny kosmetyk ze sklepu Crafterie :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Niesamowicie wyglądasz w tej spódniczce:) Świetny portfel/ Pozdrawiam i zachęcam do obserwowania:)

    OdpowiedzUsuń
  14. pięknie wyglądasz w tej spódniczce, fajny zestaw :)!

    OdpowiedzUsuń
  15. Naprawdę ładna stylizacja, portfel w środku ma cudowny deseń, w ogóle taki stylowy, dla mnie tylko trochę za szeroki jeśli miałabym go nosić w małej torebce, jak robię to zawsze. Jak się ma taką figurę to wszystko pasuje, dlatego tylko wyszczególnię śliczny odcień bluzki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi dzisiaj portfel też robił za torebke xD

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialny zestaw, bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. super, a portfel piękny, też ostatnio zakupiłam sobie taki większy i czekam na przesyłkę:)
    obserwuję;)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie wyglądasz, figury można tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że wrócisz do mnie i mnie poobserwujesz. Dziękuję Ci, czytelniku, za każdy komentarz! :*