poniedziałek, 1 sierpnia 2011

NEW IN

Stradivarius
H&M

16 komentarzy:

  1. szkoda że tak mało widać :(

    całuję, Eliza z http://lovehaberdashery.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Potrzebuję iść na zakupy o.O

    OdpowiedzUsuń
  3. hmm a co to za nowości?:) pierwsze spodnie a te z H&M? :)

    pozdrawiam,
    www.a-paaulaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nono, ciekawe co się tam kryje!

    OdpowiedzUsuń
  5. Great close-ups. I love how vivid the blue material is in the first photo!
    http://styleflourish.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. nie mam pojęcia coś kupiła w H&M ale kolor cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  7. H&M to chyba jeden z najbardziej lubianych sklepów :) Ja kocham go za fantastyczne kolekcje, no i za rozsądne ceny! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna jesteś i bosko wyglądasz
    bluzka <33

    WBIJAJ do mnie =) pozdrawiam
    julietxfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. niebieskie spodnie<3

    zapraszam do nas:)
    fashion-ache.blogspot.com

    xx K&M

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że wrócisz do mnie i mnie poobserwujesz. Dziękuję Ci, czytelniku, za każdy komentarz! :*