poniedziałek, 22 sierpnia 2011

Stop, where am I?

Jakoś nagle się zagubiłam, nie wiem co się w okół mnie dzieje. Odpływam w świat marzeń, gdybań, pochłaniam masy książek... Mało mnie interesuje mój prawdziwy świat. Nie wiem o co chodzi, czas ucieka mi między palcami...

Z powyższych powodów (i innych) wyjątkowo tylko jedno zdjęcie. Uwielbiam takie zestawy: proste, ale z nutką elegancji i ponęty ^^ Bazowa czarna, bandażowa spódniczka + biała góra (tank top, bardziej elegancka koszula) + czarna narzutka  to zestaw który zawsze się sprawdzi. Koszulkę można równie dobrze włożyć do spódniczki i chyba tak właśnie robię częściej :)


spódniczka - H&M
top - Bershka
narzutka - Moodo
platformy - no name

Ogłoszenia parafialne ^^
Jak pewnie wiecie dziewczyny na wizaz.pl zamawiają buty z hurtowni obuwniczych dzięki czemu jest taniej. Zapisałam się na pewne śliczne kopytka z futerkiem, ale brakuje nad dziewczyny chętnej na rozmiar 41. Więc jeśli jesteście chętne zapraszam na Wizaż ^^
A buciki (jasny karmel, te najbardziej z przodu) do podglądu TUTAJ

11 komentarzy:

  1. Prosto, ale fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Musisz wrócić do rzeczywistego świata, bo w żadnym innym na pewno nie wyglądasz tak dobrze jak tu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny ,prosty zestaw!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Platformy są świetne ;) cały outfit mi się podoba.
    Zapraszam do mnie na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świat książek jest piękny i niesamowity.. stylizacja łądna, prosta ;) pozdrawiam i zapraszam do mnie ..
    mode-moi-sell.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. stylizacja jest prosta ale bardzo fajna!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna stylizacja!;]
    zapraszam do mnie na mały konkurs;]

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że wrócisz do mnie i mnie poobserwujesz. Dziękuję Ci, czytelniku, za każdy komentarz! :*